Kalenteri

to
Syksyn 2020 ylioppilaskirjoitusten tulokset tulevat koululle
marras 12 Koko päivä

Syksyn 2020 ylioppilaskirjoitusten tulokset tulevat koululle 12.11. Tulokset tulevat näkyville Wilman lomakkeisiin yo-ilmoittautumistietoihin aamupäivän aikana. Tulokset ja kokelaan arvostellut koesuoritukset annetaan kokelaalle ja alle 18-vuotiaan kokelaan huoltajalle nähtäväksi Oma Opintopolku -verkkopalvelussa 13.11.2020 klo 9.00 alkaen.

Kirjaudu palveluun osoitteessa https://opintopolku.fi/oma-opintopolku/

omilla pankkitunnuksillasi tai
mobiilivarmenteella.

Alle 18-vuotiaan kokelaan huoltaja voi kirjautua palveluun omilla tunnuksillaan ja nähdä kokelaan tulokset ja koesuoritukset.

Lue lisää syksyn tuloksista Ylioppilastutkintolautakunnan sivuilta.

marras
ma
Viimeinen ilmoittautumispäivä kevään 2021 yo-kokeisiin
marras 23 Koko päivä

Kevään 2021 tutkintoon on ilmoittauduttava viimeistään 23.11. Jos olet osallistunut syksyn tutkintoon, voit kuitenkin ilmoittautua kevään tutkintoon vielä 25.11.
Info kevään ylioppilaskirjoituksiin ilmoittautumisesta järjestetään etäyhteydellä marraskuun alussa. Linkki infoon lähetetään Klassikan opiskelijoille Wilma-viestillä. Infon materiaali ja ohjeet ilmoittautumiseen jo valmistautuneille opiskelijoille tulevat nähtäville koulun sivuille.

Teemapäivä jn 6
marras 23 @ 08:00 – 14:00